Blodigt plåster!

Jahaopp, trots att man är ledig känns det som att man inte hinner med något...
Jag har idag tränat och farit runt och utrett ärenden, men hann inte med alla.
Förresten så gick min "operation" av födelsemärke bra idag, kändes obehagligt och nu är det ett plåster nertäckt med blod och det stramar ganska så bra. Ska ta bort stygnen om en vecka.

Träffade av ren slump Niklas och Jonny vid maxi förut idag, det var kul.
Nu väntar jag på att mitt pastavatten ska koka upp, sedan blir det att käka, fixa sig och börja dricka. Utgång ikväll:)
Har gjort något "ovanligt", istället för bara att dricka öl så har jag varit iväg och köpt lite olika cidrar/alcholäsk... Det ska blu gott, speciellt Bacardi Breezer..!
Aja, nu ska jag försöka hinna med allt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0