Behöver sömn




Nu när jag väl har en "ledig" stund (som jag inte haft på hela veckan) och är väldigt trött, så pass att man t.o.m har fått huvudvärk så kan jag trots det inte sova?! Vet ni hur irriterande det är?
Så istället satte jag mig här, funderar på ifall jag ska upp på stan och köpa lite garn i nya & fina färger.
Ska om 2.½ timmar hämta mamma, för då slutar hon jobba, men innan de tänkte jag hälsa på Lisa på skolan samt svänga förbi Joakim ett tag, vilken frihetskänsla! UNDERBART.

Ikväll kommer Micke hit, det ska bli kul. Sen så ska jag träffa Lisa, det blir att vara "fylle"Chaffis ikväll, nej men ska köra runt på gossarna och så får vi se vad som händer under kvällens gång :)

Hej så länge, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0