Små timmar blir stor timmar.

Usch, idag när väckarklockan ringde klockan 5:00 var det väldigt segt att gå upp, hade önskat att få sova tills jag vakna, det är ju trots allt lov och första lovdagen är alltid den "bästa", hur skönt är det inte på söndagskvällen att veta att man får sova hur länge man vill dagen där på? :)
Aja, efter jag jobbat klart åkte jag iväg för att simma, det var väldigt mycket folk.

Efter blev det hem och fixa, råkade fastna framför datorn ganska så länge.... Hehe . Oops.
Nu ska jag straxt iväg till Storebrorsan för att äta, ska bli skönt. Är dock inte hungrig, men kanske blir det. Börjar få huvudvärk så tror inte mitt besök där blir så långvarigt, blir väl hem och bädda ner sig med en bok.
Ska upp klockan 5:00 i morgon också, jippi!
Ska dock bara jobba 4 timmar eftersom sedan blir det iväg till frissan, vet inte hur jag ska klippa det, om jag fegar som jag alltid gör eller ifall det blir något "Nytt".
I morgon efter jobbet och frisörbesöket blir det att träffa Johanna, det ska bli trevligt.
Förhoppningsvis får jag sova ut på onsdagsmorgonen :)

Ska åka iväg nu innan han ringer och frågar vart jag tagit vägen... Hehe.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska bli väligt trevligt :)

2009-10-27 @ 11:31:44
URL: http://johannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0