Sannamarken

Idag var det en "högtid" inom byhålorna, Sannamarken.
Så efter skolan stack jag dit, gick med Lisa och även J&N ett tag. Det var trevligt.
Blir lite full i skratt åt alla högstadieelever och yngre ändå, hur de går och spexar runt. haha.
Träffade en del man kände, man gör ju konstigt nog alltid det på Sannamarken.

Sedan blev det hem, är fortfarande hemma hos pappa, bäst att försöka passa på. Men blir hem till mammi i morgon igen. Och det här låter helt sjukt, men är så väldigans trött, funderar ärligt på att gå och lägga mig. Men kanske pinar mig en timma till eller så, ska ju trots allt upp i morgon och jobba lite innan skolan.
Ska jag berätta en sak? - Jag vill tillbaka till Stockholm (a), Nu TACK!
Nehe, jaha, nene, (som jag numera alltid säger) nu ska jag kila.
Puss!


Tänkte att jag får ju bjuda på en bild nu, blev dock en gammal men sådant det lätt kan bli när jag inte har min externa hårddisk inkopplad som ligger hos mammi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0