Ny vecka, nya möjligheter

Klockan är just nu 12:10 och jag har än så länge hunnit med att jobba, varit förbi mamsen, sovit en halvtimma och så röjt upp i köket, är inte det ganska bra?:)
Nu blir det snart skola, ska sova hos pappa i natt, igen. - Lika bra har jag hört.

I morgon är det "den stora dagen", Sanna marken med andra ord, haha. Nej, men jag var ärligt talat en del som faktiskt tänker skolka för denna marknad. Aja, kul för dom.
Fast för några år sedan, ganska så många år sedan var denna dag väldigt stor för än.

Funderar på ifall jag ska åka till Ikea och köpa upp alla ljus dom har, det är kallt och jag tycker ljus är mysigt.
Hela dagen igår spenderade jag med att plugga och städa, typ. Därför blev det inte mycket skrivande här, och i lördags var jag iväg till Stockholm med Niklas, Jonny och Mamma. Det var riktigt mysigt, att gå igenom hela staden (kändes det som, haha) i höstväder och bara ha det gott.
Råkade visst också hamna på samma café som "idol"danny, E.m.d, så satt två meter från honom när jagh käkade. Coolt va? Haha.. Snarare töntig jag är!
Hur som helst, nu blir det iväg mot skolan.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0