Ny vecka, ny start!

Hallå!

Nu drar man igång med sista veckan innan lovet och praktiken börjar, ska bli riktigt skönt att komma bort från skolan i 1 månad! Jippi. Desto mindre kul att de skickar med än uppgifter som ska göras under praktiken, usch!
Denna dag har jag börjat med att simmat och träffat Johanna, det var trevligt. Har tyvärr haft huvudvärk hela dagen som smittat av sig lite på mitt humör, har inte känt mig på topp helt enkelt.
Tur att man har underbar kamrater runt omkring sig, har suttit halva kvällen i telefon med Lisa och även en stund förut med kajsi.
Storebror var även förbi en sväng, det är också trevligt.
Resten av veckan kommer bli väldigt skön, då jag i morgon inte har profil vilket innebär att jag slutar 10:40, Onsdag är det bara en idrottslektion, torsdag är det Gambiadag och då har vi inga lektioner, man kan vara hemma och "jobba" ihop pengar, och fredag är det någon FN-uppvisning i aulan samt lite genomgång. Superskön vecka med andra ord.

Nu funderar jag på att hoppa in  i duschen, bädda ner mig i soffan och läsa lite grann, hinner nu för tiden aldrig att läsa - hatar't.
Hade tänkt att kolla på "halv åtta hos mig" som går på 4:an, men så fick jag reda på att det inte är den här veckan, tusan också, jag har ju numera börjat titta på det och det hör till på måndagarna!
Skulle även behöva göra lite matematik, men icke sa nicke, det orkar jag verkligen inte med. Kanske blir lite i morgon... Eller något, får väl plugga som sjutton på lovet i värsta fall!

Ska ialf nu försöka ta mig till duschen... Segt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0