Mot helgens slut!

Hej!

Denna dag har jag spenderat med att jobba, det har gått bra. Var dock lite små trött i morse.
Efter jobbet blev det hem till Lisa och göra lite UF. Tog lite längre tid än vad jag hade, dessutom hade vi lite olika åsikter, hehe.
Nu ska jag snart duscha, sedan sätta mig med mina egna studier, om jag orkar, är nämligen väldigt trött.

Igår var det fest på väster, det var trevligt, skulle från början inte bli så stort men slutade med att det blev lite mer folk än beräknat.
Var mycket trevligt folk som man inte träffat på länge, kul kul! :)

Längtar redan till nästa helg, har börjat min nedräkning för då ska jag äntligen få träffa Kajsa igen, sågs ju inte denna helg, hihi!:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0