Klar med Religionen, måste sluta impuls handla!

Hallå!

Denna dag har varit ganska så behaglig, vaknade upp hos pappa, träna sen iväg till skolan. Efter skolan blev det träna igen, sedan hem och plugga då jag gjorde klart min religions uppgift som handlar om Hinduismen, den ska lämnas in på fredag och det är väldigt skönt att vara klar med den. Trodde dessutom att det i princip skulle ta hela kvällen att göra den, men hann med mycket annat också.
Storebror kom bl.a. över på besök, vi kollade på Efterlyst. För er som tittade på det, tyckte jag att det där inslaget om 26:åringen som kört ihjäl sig, lämnat avskedsbrev och hade en spårlöst pappa borta, som de misstänker att han ligger bakom - aja det var väldigt olustigt.

Nu sitter jag här och lyssnar på det nya albumet av Takida, tycker att det rakt igenom är ganska så pass bra! Har inte varit något större takida fan direkt, men tycker de blir bättre och bättre. Sen har jag en väldigt bred musiksmak, så ikväll blir det takida och i morgon blir det något annat:)

I kväll skulle egentligen mor komma hem efter sin trip, men blir att hon kommer hem i morgon istället. Har saknat henne så skönt att hon kommer hem, även att jag inte träffar henne föräns på fredag eftersom att jag i morgon har skola, sedan träffa Krause och efter hem till pappa en sväng.

Fick förresten idag mitt usb-minne som jag IGÅR beställde, det tyckte jag gick fort. Fick från ingenstans för mig att jag var tvungen att ha ett usb-minne, vet inte riktigt varför men tyckte då för stunden att det behövdes. Blir inte så bra i längden när jag gör sådana impuls grejer, saker som jag dessutom kanske inte riktigt behöver. Fast det är klart, förr eller senare så går ett usb-minne åt, eller?
Som sagt skulle behöva blockera cdon.com från min dator... Där hittar jag jämt grejer som jag råkar beställa, det är så lätt, bara klicka lite så vips så ligger dem i min brevlåda, haha. Och just för stunden känns det som ett måste att ha den filmen, eller den boken osv. (och jag som inte ens gillar att kolla på film). 
 Lite shopaholic trots allt.

Fast nu ska jag dra mig, krypa ner under täcket, och läsa lite tror jag. Är ganska så trött så blir tidig sömn i kväll:)

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0