Jobb + date!

Idag blev det ytterligare en tidig morgon, var jobbigt då men kändes bra efteråt.
När jag jobbat klart blev det iväg för att klippa sig, vad ska jag säga? Mina planer var att göra en totalrenovering med håret, men som ni alla vet blir jag skraj och fegar ur, men jag tycker att det syns att jag har klippt mig... Johanna såg typ ingen skillnad förutom att det var genomklipp med hela toppar, fast han tog ändå runt 15cm. Sen skulle jag klippa upp det var tanken, men han menade som jag också jämt påstott att mitt undehår är för krusigt så att att jag kan inte klippa upp det så mycket, tror han klippte upp lite hår 3cm. Han sa att det kanske inte skulle gå mer, eftersom att håret blir fluff och står åt alla håll.
Mitt underhår lever sitt egna liv och är nästan lite affro.

Nyklippt och klar blev det hem för att straxt därpå träffa Johanna, vi var på stan. Jag hade en grej som jag hade tänkt försöka lösa så det skulle vara "ur världen". Men det gick inte så bra som jag tänkt mig.
Jag och Johanna gjorde något som jag inte gjort på lång tid, varför vet jag inte riktigt men vi gick ialf in i leksaksaffären, tror Johanna ville drömma sig bort lite grann med en grej som bara finns i leksaksaffären... Bara hon, Lisa, Kenneth och jag som vet. Haha. Men guuud vilka barndomsminnen man fick! Med alla klistermärken, målarböcker, alla pärlor osv.. Och hur mycket fina baribes och dockor fanns det inte?! Sjukt mycket. Fast jag har genom mina år varit för att leka med bilar, jag kombinerade dem emellan åt med barbies. Fast tror det mer var Zanetta och Mamma som ville leka med dockorna!
Jag minns även när man hade en viss ålder då man ville in i leksaksaffärer men vågade inte för att det var pinsamt ifall någon man kände såg än. Aja, jag träffade idag min drömkille där inne, eller?
Något liknande var det i alla fall. 

Nu sitter jag här, ska jobba i morgon med. Känns bra hinner dock inte att träna som jag får ångest för eftersom att det kryper och kryper i mina ben när jag inte gör något sen skulle jag träffa Fia, som jag inte längre hinner med.
Funderar på att hoppa in i duschen, Fredrik ska komma hit sen. Sen blir det käk!
Har för övrigt lite, eller ganska så mycket beslutsångest inför helgen. GAH, hur tusan ska jag göra?! Måste nog rådfråga någon, mamma skällde nästan ut mig, hon tyckte det var en självklarhet. Kan inte avslöja alternativen, inte ännu ialf... Hihi.

Malin


                                
Visst är jag cool med glajjer? Eller inte...
Men skulle mer än gärna vilja ha tillbaka den dagen då denna bild togs. Några timmar senare fann jag till en viss del min lycka. Inte riktigt, för den visste jag redan om, men kvällen - natten med dig/er var underbart bra!  <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa det gjorde du!

: Hittade ni några andra? Dom där var ju fräcka ;)



HAHA

2009-10-27 @ 20:54:49
URL: http://johannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0