Hos Storebror.

Hallå!

Idag har jag varit "ledig" eller har haft Gambia dag, men har inte varit i skolan, fixade pengarna på hemma plan.
Blir galen på matten som man aldrig kan förstå, tänkte vara "duktig" idag och försöka göra lite, men riktigt så blev det inte eftersom jag fastnade på första talet. Usch, blir fasiken tokig!

Nu sitter jag hos Storebror, han kollar på Beck, ska väl göra sällskap men först ska jag ringa Krause.
I morgon är det fredag och då vid klockan 13:30 får jag lov, jippi. Kommer inte tillbaka till Risbergska på en månad eftersom det blir praktik efter höstlovet.
Snart börjar man alltdå på Tullängen, ska ju gå där varje torsdag i 3 veckor.

Gjorde förresten nästan klart en vante i dag, tänkte att det är väl lämpligt att göra lite vantar av olika slag inför hösten/vintern?:)


M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu vet jag vad jag önskar mig! En halsduk med matchande vantar! :D ;)

2009-10-22 @ 21:23:43
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0