Helgen mot sitt slut

Nu är sakta men säkert denna helgen över.
Kvällen igår var trevlig, det blev att sitta med Kajsa och Lousie och kolla på tv, samt prata och käka godsaker. Senare på kvällen började det krypa i benen, jag och Kajsa ville ut och åka lite, så vi drog med Louise på en liten åktur, det var väldigt dött ute.
Blev inte riktigt en sådan fartfylld åktur som det tidigare har blivit, hihi.
Igår när jag var hemma hos Kajsa så köpte hon den nya marabouchokladen "vinter", den var på något sätt ganska så god, lite julmysig.
Efter blev det hem för att sova, låg först och kollade på Vänner. fy fasen vad bra det är.

Idag har det blivit en del UF med Lisa, jag har varit väldigt trött hela dagen så var emellanåt lite halvborta när vi pluggade, sen blir det små "problem" eftersom vi har väldigt olika åsikter:)

Förresten visst var det underbart skönt i morse när man ställde tillbaka klockan en timma? :)
Det är nog en av de bästa sakerna med hela året.

Nu ska jag fixa käk, är tillbaka i stan och är själv, ovanligt va? haha. Aja, är det bara i några dygn till.
I morgon blir det jobb, så tyvärr har jag inte känslan "behöver inte gå upp tidigt i morgon för jag har lov", ska nämligen upp klockan 5:00, JIPPI!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0