Fullmåne.

I morse när jag åkte till jobbet så var jag väldigt trött och blev ganska så pass påmind om mina knepiga drömmar jag haft inatt, vet inte hur jag ska förklara dem för det var ganska så pass inväcklat men dem var väldigt knepiga, konstiga och verkliga. Men sen när jag sitter och lyssnar på radio i bilen så pratar de om drömmar, och en tjej (hon som hade programmet) berättade att hon haft väldigt konstiga drömmar i natt, och drömt väldigt mycket, men sen visade sig att det tydligen var fullmåne.
Stämmer sådant? Att man drömmer desto mer och knepigare när det är fullmåne?
En annan person i programmet påstod det.
Lite små lustigt ialf att jag precis innan satt och analyserade mina drömmar och blev förundrad att jag faktiskt haft så pass konstiga drömmar och drömt väldigt mycket.
Så vem vet, kanske det bara var en fullmåne som spökade?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0