Frimis med läskiga gubbar.

Igår blev det ingen lugn stund alls, började med skola, iväg och jobba, hem för att ladda om, till frimis, hem med svullna fötter.
Jag hade trevligt sällskap, Sara och jag blev as rädda för en mysko man. Det skönaste var att Sara inte var blyg för att visa det. Och fick en konstig känsla av att han följde efter oss eftersom att vi stötte på honom hela tiden.
Kvällen slutade med sällskap hem med Robert och Gustav.

Idag sov jag ut kan man väl säga, sedan har jag haft en långvarig frukost med Micke och mamma. Nu sitter jag med färg i håret och väntar på att få hoppa in i duschen (föredrar det istället för att gå in). I kväll blir det mys med Kajsa och Lisa, vem vet vad som händer då. Hihi.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0