Fredagsmys

Jag, Niklas och Lisa hade igår ett trevligt besök på m-berg och ikea. Niklas ville prompt inte dit, ändå var det han som handla mest, haha.
På kvällen kom Kajsa, vi "kollade" på idol och hade de mysigt. Vi tre tog en promenad och stötte på Johan och Christoffer, haha. Komiskt. Vår kväll var med andra ord väldigt mys, älskar våra kvällar:)
Sen efter det fick man nattbesök... Som jag gillar att vakna upp med! <3

Nu, idag har jag inte gjort så mycket. Ska nog snart in i dusche, hem till papsen (han kom hem i natt, men åker i  morgon igen - tror jag) sedan blir det till stan, börja föraferra, träffa Kajsa, iväg till Sofia ett tag, kanske t krogen elr något och sen hem? :)
Blir en lugn kväll ialf tror jag, blir i morgon upp och jobba.
Ni vet vart jag vill... (A) haha .

Puss .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0