Flytande bild

Hej!

Idag har jag hunnit med ganska så mycket, kanske inte lika mycket som jag hoppats på.
Först blev det av till skolan och göra klart våran kreativa uppgift, jag var ganska så okoncentrerad och blev lite oseriös, synd om de andra som blev drabbade, men hoppas jag är mer seriös nästa gång vi ska "öva".
Efter skolan blev det att träffa Lisa, vi gick till banken och fixade lite med vårat projektarbete, känns som vi börjar komma igång en del nu, speciellt efter fredagen då vi ska göra vårat första "jobb".
Vi har även gjort klart vår logga och lite annat, tog tid att komma överens då vi hade ganska så pass olika åsikter, hehe.

Efter min och Lisas date så blev det iväg och simma, det var riktigt skönt.
Hade tänkt att börja med religionsuppgiften, samt att göra matte (eftersom till i morgon ska jag ha gjort mellan 5-10 sidor), men blir desto mer att göra i helgen, tråkigt nog.
Hann inte med något annat plugg än UF, men men.

Nu funderar jag på att krypa ner i sänge och läsa lite, börjar bli nervös eftersom jag ska till tandläkaren i morgon och jag har tandläkarskräck, vilket jag inte tror jag är ensam om.
Usch...


Förresten så gjorde Lisa denna bild till flytande, haha.
Inge märkvärdigt förutom att jag började skratta eftersom
min nästa ser ut som Michael Jacksons gjorde. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0