Underbar dröm

I natt hade jag en underbart rolig dröm enligt mig själv, jag vet inte riktigt varför jag drömde det men skoj var det.
Det var så att jag, Niklas och någon mer (vem den tredje personen var fick man inte riktigt reda på, men han skulle inspektera vad vi gjorde och ge oss poäng), hur som helst, jag och niklas hade en varsin kaka - en biskvi, jag vet inte ifall vi gjort dem själva eller ifall de var köpta, men de var jätte stora och vi skulle bjuda den tredje personen på kakan, men först skulle vi värma dom lite grann.
Vi värmde dem en åt gången i ugnen och när jag värmde min gick det bra, men när niklas stoppade in sin biskvi i ugnen så började den jäsa och sedan explodera den, det låg biskvi i hela ugnen och ut tog han inte större än en 5-kronas stor biskvi, och det var endast bottnen kvar, det roliga var att han sa "jaha, ja varsegod" och låtsades om som ingenting hade hänt.
Vad för poäng han fick vet jag inte, för jag började as garva i drömmen och vaknade av mitt egna skratt.

Fy fasiken vad kul det var, låter inge vidare kanske men det var det.
Och sen när jag skulle berätta den för Micke i telefon sluta det med ett asgarv och han förstod nog inte så speciellt mycket, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0