Stackars lilla tomten



Snart kommer han och hälsar på barn som varit snälla.



Snackade förut med Lillebror som befinner sig i Spanien, och blev lite orolig då jag hörde att ditresan inte gått något bra, planet höll på att krascha, dem hade börjat tala ut i högtalarna och fick byta pilot och kunde inte landa, de sa t.o.m med att dem inte visste vad dem skulle göra m.m.
Tack och lov gick det till slut bra, för er vill jag inte loosa!
<3

På tal om något helt annat, jag får små ångest men det var en härlig kick och jag vill bara göra det igen. Önskar man kunde få ta om den stunden? Förstår inte riktigt vad det är som lockar, men jag gillar "alltid" förbjuden frukt, haha.
Aja, det gäller bara rätt sällis så blir det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0