Spyr på praktikuppgift.

Usch, jag blir snart galen.
Denna praktikuppgift tar typ kål på mig.
Den är luddig, det känns som att jag endast ordbajsar, så mycket av texten tar bara en massa onödig plats på pappret och jag kan lika gärna radera det, medan det är så mycket annan text som jag vill få ut. Men vet inte hur.
Dessutom hade jag tänkt att göra fråga 4 & 5, men när jag läste dem blev mitt huvud ännu större av tankar och funderingar, jag blyr yr och känner att NEJ, jag orkar inte.
Det blir för mycket.
Förresten förstår jag inte att dem satt en max gräns på 5 sid, hur skulle man få rum med de sista två frågorna?
Eller ska jag svara på alla frågor?
Fast jag orkar inte, jag orkar ingenting. Jag vill lämna in det som det är och få ett MVG, men det blir nog inte mer än ett G för jag förstår inte riktigt, tycker det är jobbigt att argumentera i skrift, tycker det är luddigt och min energi är slut.
Så tror faktiskt att jag snart spyr över det hela.

Ja, det var väl bara lite grann om hur jag känner.
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0