Snön är kommen.

Idag kom den första snön (om man bortser från Januari och Februari), det känns lite halvsurt, men som tur är så har jag tidigare, innan det blev så mycket snö fixat på vinterdäcken. Tur var väl det!
Däremot är det kul med första snön för nu kan man sladda, hihi.

Har inte annars hunnit med så mycket mera idag, har gjort lite hemligheter som handlar om Lisa. Haha.
Funderar starkt på att snart hoppa ner i sängen, har huvudvärk och känner mig allmänt deppig, dessutom blir det en tidig morgon imorgon.

Känner mig små stressad, skulle behöva diska, städa och tvätta men har jag någon ork eller lust? Neeej!
Sen skulle jag behöva göra lite matte, vill inte ens veta hur många sidor jag ligger efter...
Fast för stunden skiter jag i det och ska nu tvätta av mig dagens leende och lägga mig under täcket:)
Det är tomt igen att vara ensam nu på kvällarna, man vänjer sig fort med sällis.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag visste att du höll på med något mysko! ;D

2009-11-04 @ 20:21:32
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0