Så mycket känslor.

Jag har så mycket olika känslor inom mig just nu, både bra och dåliga. Vill bara skrika ut dem, men hur gör man då?
Samtidigt mycket funderingar kring alltihop.

Igår blev det att spendera tiden med Lisa och Kajsa, dem timmarna blir guldvärda, så underbart! Vi hade vår runda, blev först att jaga ett bra ställe som vi skulle käka på. Självklart blev det ett bra tillfälle då att göra bort mig på, vet inte vad för fel Lisa har för hon brydde sig inte medan jag och Kajsa höll på att dö.
Efter vi väl fått i oss lite käk blev det hem till mig, vi stod i valet av kvalet ifall det skulle bli en myskväll hemma, eller party?
Vi tog något mitt emellan, blev en drickchilltrevligmyskväll :)
Den spenderades på väster hos min...;) Haha Där var det trevligt, blev lite annat trevligt folk och lite småkonstigt folk, hittade tydligen min nya bästa vän där, enligt henne själv. Hon ville dessutom göra en varsin "smiley" på mig och K. Det är väl nice, eller?
Det var så jävla kul att få spela, spela helt jäkla blåst. Förlåt men så var och är det.
Hon var också väldigt smart, hon trodde att biltema endast var en katalog, vilket fick mig att skratta.
Men det var annars en ganska lugn kväll, blev inte för mycket folk, på sin höjd runt 10 st och ingen som spåra ur, bara väldigt chill :)
Sedan blev det snack som jag inte vill höra på, haha.
Längtar redan tills nästa gång vi ska leka, då blir det kanske bara chill, men ser även starkt fram emot vår strömpis runda!
Tidigare under kvällen satte jag en diagnos på mig själv, eller två kanske. Den ena är att jag redan har åldersnojja, som jag tidigare sagt, den andra kan jag behålla för mig själv!

I dag har jag jobbat och inte hunnit med så mycket mer, men ikväll blir det biotime med Feliks, det ska bli mys:)
Ska jobba i morgon igen. Jag gillar att jobba söndagar!


Hej hopp!
Tänker fortfarande på stunden... den bästa stunden!






Titta och beundra in vårat lilla knep. Jag säger bara "blunda".
Det blir bäst så har jag hört och märkt.


Ja vad ska jag säga?
Jag hade förjäkla trevligt.
Det kanske var elakt, men kul var det. Eller vad säger du?
Kul när ingen märker och att få gå ner på en lägre nivå, haha.
"Kom och handla av mig, jag bjuder på påsarna"
"bäst att dra ner nu innan jag visar allt" (en halvtimme försent)
SORRY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0