Praktik!

Hallå!

Första dagen är gjord.
Efter blev det att träffa Johanna, det var riktigt trevligt. Vi hade en del att snacka om, båda två hade haft ett par händelserika helger;)
Dessutom hade vi väldigt bra skämt, försena halloween ideér osv. Började prata gamla minnen och vi låg dubbelvikta av skratt, fy fasiken vad kul det var.
Sedan frågade Johanna mig om vad det blir för käk hos Lisa och då svarade jag "Thanksgiving mat", då jag fick följdfrågan "vad är det?" det enda som kom upp i mitt huvud vad kalkon, och det fick hon till svar. Ni skulle ha sett hennes reaktion - "Vaaaa? Nej, skämtar du med mig? Det kan vi ju inte äta, jag är rädd för kalkon har drömt mardrömmar om det". Visst e hon söt? Haha.
Så listan har ökat sig, björn och kalkon.

Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta med en blåbärsmössa som jag håller på att göra till Ewas barnbarn. Så får vi se hur det blir :)
Längtar till helgen... You know it;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

När får jag en mössa? :(

2009-11-02 @ 20:16:22
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHAH :D

2009-11-05 @ 14:27:01
URL: http://johannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0