Lita aldrig på ett usb-minne

Usch, mitt humör har idag varit väldigt upp och ner.
Jag har varit på praktiken, träffat Lisa och gått på stan en stund.
Kan ju också berätta att dagen blev inte direkt bättre när mitt usb-minne helt plötsligt gick sönder idag, där hade jag b.l.a bilder, även bilder från kameran som inte finns kvar på kameran, skolarbeten och andra viktiga saker! Men nu är allting borta och jag har panik och är skitförbannad!
Jävla usb-minne, lita aldrig på ett sådant!


Och detta snö/regn oväder gör en ganska så frustrerad, jag vill ha vår och sommar.
Sitter nu hos pappa, lika bra. Här får jag lite sällskap, så tomt o vara själv. Hehe.
Men i morgon blir det stan igen, och träffa Lisa.
På tal om Lisa så har hon och jag beslutsångest, vad ska vi göra? Bio var tanken men vi tror vi skippar i det, när vi kom på att det inte går någon film som vi vill se.
Så vad händer? :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0