korvboll

Underbar känsla!

Erkännande, ursäkt eller bara sanning?
Det frågan har jag klurat på ikväll, om jag blev klokare? Nej det vet man aldrig.

Så därför höjer vi volymen till MAX och sätter på GOMH .<3
Varför får man denna känsla i kroppen, när musiken strömmar ur blir man mjuk i varje led och känner bara hur man kommer in i en mystisk dimma och vill bara skrika och låta varje led, del av kroppen att strömma med.
Erkänn, det går inte att göra något annat, inte med den musiken.
Och varför blir det ännu bättre i bilen?
SÄG MIG DET!
Det får mig att längta till helgen.
Men av vilken orsak? HAHA. ;)

Åt förut käk, det var bl.a. korvbollar. Så bollar som var korv såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0