Inget förutom ca 10 rader

Jahaopp...
Snart helg, jippi!
Men hoppas den blir som den brukar - underbart bra med andra ord. Ne, men vill ha det som det var förra fredagen och typ för två veckor sen, det var grejjer det.
Känns som jag har massor av andra saker jag behöver göra, ialf vill göra men måste göra min praktikuppgift som är så jäkla tråkig.
Förresten öppet hus i morgon, fy fan vad tråkigt, så kom inte dit!

Så kanske ska duscha av mig, krypa ner i mjukisar och börja plugga?!
Men min säng ser mer lockande ut...

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag som hade tänkt komma, och så skriver du i att vi ska skita i det.. Så då skiter jag ju såklart i det! ;)

2009-11-25 @ 17:29:39
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0