Hjärnsläpp

Hallå!

Igår och i fredags hade jag ingen praktik, jipppi halleluljah, men eftersom att personalen där skulle till Gävle på möte, och skulle bli kvar där över natten så kunde inte jag följa med, eller jag "fick" inte. Varför ska jag på deras möten? Så då blev det hemma-praktik för mig i två dagar, men igår så jobbade jag i stället.
Så nu är det bara en vecka kvar av praktiken, vilket jag tycker är väldigt synd för jag trivs med praktik och längtar verkligen inte tillbaka till skolan osv. Skulle vilja ha praktik i 3 veckor till.

På tal om något annat, jag hatar när jag får hjärnsläpp, ett riktigt jävla hjärnsläpp. Hur svårt ska det vara? Och jag skäms fortfarande, haha.
Det var la såhära, jag fick en fråga på engelska som var grundskole engelska, och för stunden så förstod jag inte ett skit och fattade inte frågan, så jag såg ut som ett frågetecken och låtsades som ingenting var på att han då fortsatte tills det blev ett svar från mig så inte stämde med frågan, så där stod jag som ett fån och inte fattade nått, men efter 2 minuter när min hjärna slutat sovit så fattade jag ju, haha. Usch!

Kvällen igår blev att fira Lisa, den började med lite käk hos henne, trevligt sällis och så förfest, in mot stan och så gick vi till Frimis. Det var trevligt, var dock (tyvärr) väldigt trött, men inte så konstigt efter denna vecka.
Tycker det är onödigt att hålla på och säga sådana där jävla onödiga kommentarer.
Fast det är väl ett tecken på mognad? Hahaha

Nehe, denna lördag kommer bli guldskön, så som det ser ut just nu ialf. :)
Thank you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0