Halloween

Tjabba!

Något jag knappt hade lagt märke till var att den hära helgen så var det halloween, men blev påmind om det när alla frågade vad man skulle göra på i helgen eftersom det faktiskt var halloween. Hade ni inte gjort det hade jag nog inte ens reflekterat det.
Så vad gjorde jag? - Jo, jag har spenderat denna helg med trevligt folk, fest och jobb såklart.

Igår så blev det först lite förfest hos Johan, tanken var att också spela poker men så blev det inte, varför minns jag inte riktigt. Haha. Senare under kvällen så träffade jag Kajsa och Sara, de var hemma hos Sofia som hade fest, så det blev att traska över dit. De andra skulle sen ut, till Virus (vill också kunna gå dit) och jag har ju nite direkt åldern inne för Virus så för min del blev det ingen utgång. Eftersom jag var väldigt trött, så slog det mesta till ganska så fort och jag gick hem hyfsat tidigt.
Hur jag kom hem var lite komiskt, att trots jag var så trött tog jag en omväg hem och fick för mig att jag var hungrig, så köpte med mig mat som jag sedan gick och kastade för att jag inte var hungrig längre och för att drickan kom över maten. Smart va?

Idag har jag jobbat, det gick bra, dagen gick fort så det var helt okej :)
Nu sitter jag ute hos pappa och ska snart kolla på "ensam mamma söker", blir att sova här i natt och i morgon börjar praktiken.
Det känns helt okej, alla klagar över den medan jag njuter eftersom att man slipper skolan ett tag vilket är väldigt skönt enligt mig själv.
Dessutom åker Kajsa i morgon till Polen (är avundsjuk för det vill jag också göra), hon ska till Auswitsch - elr hur sjutton det stavas. Kommer sakna henne och våra samtal :) Hihi.

Men nu skriker tv:n efter mig eftersom det börjar om bara några få minuter. Kom för övrigt på att det är enda gången på hela veckan som jag kollar på tv, haha. Kan väl dock hända att jag tittar på tv någon mer gång i veckan, men det är oftast i sådant fall för att jag är med någon annan då. Hehe.
Så ett som är säkert är att jag inte är något tv-freak som t.ex. Lisa är, haha.;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0