En helgalet skön kvälll!

Hallå!

Ja, som ni säkert har märkt så har jag inte haft tid med att sitta och skriva här. Helgen har gått väldigt fort och den har varit ganska så händelserik, kan man väl påstå! Hehe.
Men försöker ta mig lite tid nu innan jag ska hälsa på pappa ett tag, ska ut dit med Storebror för att "gratta" farsdag. Sedan blir det hem, sova och ladda om batterierna inför den nya praktik veckan.

I fredags så hade jag och Lisa ett Alexander Skarsgård maraton, det var riktigt mysigt. Han är så jäkla störtskön och man kan inte göra något annat än garva, vi kollade bl.a. på Hundtricket, som säkert alla har sätt, i den filmen ialf så är det så underbart sköna kommentarer, så vis älskar jag den filmen. Börjar t.o.m små skratta för mig själv, för att jag bara tänker på vad som sägs osv.
Jag var också chaffis i fredags, så det blev en lugn kväll för min del.
I går så blev det allt annat än en lugn kväll, haha. Åh gud vad roligt jag hade det.
Först så blev det hem, fixa sig och äta, sedan iväg mot väster - där var det förfest, riktigt trevligt. Det blev jag och Vickan med ca 15 killar. Min tanke var inte att gå ut, bara vara med på förfesten, eftersom alla också skulle dit inte jag kommer in, men efter ett tag så ändrades planerna och vi allihopa gick till Strömpis. Tur ska man ha ibland, eftersom det var 20 men jag ändå kom in, haha.
Kvällen där inne var hur skön som helst, har inte skrattat så mycket på länge. Skulle gärna vilja se bilderna som togs med vickans telefon, dem verkar spännande.
Det var med andra ord en väldigt lyckad kväll.
Vid stängning blev det hem för att sova. 
Tack till er för det underbara sällskapet.

Kan ju också berätta att idag var det desto segare att gå upp för att jobba, men dagen gick hyfsat fort ändå - det är det bästa med at jobba påsöndagar, att dem går så fort.

Jaha, lite smått och gott från min helg som jag vet att folk vill gotta sig i... Haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0