du vill veta't

Hallå!

Min fredagskväll blev riktigt trevlig.
Den kanske inte blev som planerat, men sånt gillar vi!
Det blev till frimis, det var skit mycket folk, träffade mycket trevligt people.
Hade väl inte tänkt att den skulle sluta som den gjorde, men jag gillar spontana saker.
Skäms lite över en grej, eller får dåligt samvete för en viss person. Förlåt.

Nu har jag precis gett bilen lite bilvård, det var den värd och kan väl bara yttra mig om att det var välbehövligt! Blir om ett tag lite käk med la familja, pappiRobert, Mammi, brorsil och sådana sköna människor.
Sen efter käket så blir det att ta seaten och åka en tripp och då blir det MYS!
Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0