Det blev Johan Falk mys. (Ätit första julskinkan för iår!)

Hallå!

Min dag igår blev ganska intensiv, jag gjorde mer eller mindre någonting hela tiden, dessutom hann jag inte med allt som skulle göras.
Eftersom jag inte hade någon praktik, med tanke på att jag går på Tullängen på torsdagar så blev det att spendera UF-lektion på tullis med Kraui, och det vi skulle göra blev inte heller gjort eftersom vi troligen har bytt affärsidé, kom på en mycket "bättre" igår.

Efter blev det iväg med Storebror för att han ville ha sällskap och smakråd inför hans nya leksak - ny dator!  JAG VILL OCKSÅ HA EN NY DATOR! 
Kan väl bara konstatera att den var riktigt nice...
När ändå tog mig tid att träffa ena brodern så passa jag på att träffa Lillbrorsan också, så åkte förbi honom någon timme, det var mysigt och vet ni vad? Han - julfreaket hade gjort sin första julskinka, så det bjöd han på som jag smaska i mig, det var gott - riktigt gott:)
Sen blev det bara Brother&sis mys.

Eftermiddagen/kvällen hade jag tänkt att plugga, framförallt kvällen, men riktigt så blev det inte. Åkte till Jockies (haha) och där blev det film mys med även Chrille och Vickan, blev att kolla på Johan Falk, den senaste (som någon köpte igår och var helnöjd över). Och så käkade vi tsm.  
Jag och Vickan tog även igen lite skratt sen sist, vår kväll och fick återberätta vissa saker, hatar minnesluckor, tror hon också gör det.
Blir samtidigt lite skamsen över det hela, när jag tänker på det. Men det var grymt kul då och kvällen igår var väldigt trevlig samt mysig.

Nu har jag avslutat min sista praktikdag, kanske min sista för alltid. Med tanke på att det var sista från gymnaistet och vem vet vad som händer därefter? Kanske aldrig mer behöver sätta min fot på en praktikplats....?

Ska försöka hoppa in i duschen, straxt börja göra mig smått klar inför min date tonight! Vet inte riktigt ännu när dem kommer, så kan ju vara bra ifall jag hunnit att byta om, med tanke på att jag nu går inlindad i en filt ... GOS!

 PUss!


Vickan påpeka igår att jag hade bruna ben (medhåller ej) och fråga om jag sola...
Nope, de gör jag inte.
Fast skulle gärna uppskatta lite värme, ta mig utomlands eller ge mig sommar NU, välj själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0