1:a advent.

Denna dag har varit riktigt mysig.
Har bara strosat runt, hjälpt mamma, pyntat och pysslat här hemma.
Dock så har jag varit tvungen att plugga (hatar't) gillar verkligen inte matematik C.
Sedan helt plöstligt kom Jonny och Niklas förbi, dem hade med sig julmust, pepparkakor och lussekatter, det blev med andra ord adventsfika/mys.
Efter vi fikat åkte vi allihopa till Ikea och handlade käk.
Nu blir det snart mat och sedan försöka återgå till matten...
Ny vecka i morgon och jag ser inte fram emot denna vecka, blir nog mycket plugg för min del. Har nämligen prov och några inlämingar vecka 50. Multimedia/rapport, uppsats, m-prov, svenska prov.. "Jippi!"
Dessutom har jag och Lisa massor att göra inom UF, det är riktigt stressigt.
Fy tusan.

Men ett stort PLUS och glädje för vårat adventsmys :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0