Vilken lättnad!

Hellu.

Nu sitter jag här och har faktiskt precis kollat på ett Andra avenyn avsnitt, det var riktigt längesen jag gjorde det. Tidigare idag blev det att jobba, blev inte så länge men ett tag och det är ju bra! Sedan skulle jag hem till J'S, men tyckte att tiden rann iväg och sen är jag så hilma trött, så åker nog dit i morgon i stället.

Förut idag när vi hade möte om Spanien resan blev jag riktigt förbannad, för att nu kanske inte själva resan blir av?! Nu har vi gått och trott det, och tycker det är så dålig planering utav hon som bokar och sköter resan, för än så länge har vi ingenstans att bo och vi ska åka om drygt 1 vecka. Dessutom blev jag riktigt irriterad för att vi inte får checka in väska och bara ha handbagage, och argare blir jag om vi inte ens får checka in en väska ifall vi t.o.m betalar själva.

Nu funderar jag på att bädda ner mig och kolla på Fråga olle, är så jäkla trött...

P U S  S


Här är jag när jag ska göra mitt teckenspråksprov, haha.. Tog kort på tv:n.
Själva provet gick väl sådär, skulle väl kunna't få d bättre ifall jag lagt ner mer energi
men hade ingen större lust med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0