Viktigt samtidigt så oviktigt :)

Hej!

Nyligen duschat och satte mig precis här med en tallrik full med sallad, det är fan det bästa som finns just nu, så jäkla gott. Har inte hunnit gjort så mycket idag, kom hem för 40 min kanske, har bara packat upp och duschat.
Ska om en stund iväg och träffa Joakim, vi ska göra lite grejer i garaget, busigt men det är d värt ;)

Denna vecka har jag verkligen fullproppat schema och vet inte hur jag ska hinna med alltihop (vet att jag sa så förra veckan med) men de här 2 veckorna har och är väldigt jobbiga... Sitter och skriver lappar om allt jag måste göra och hinna med, sen skriver jag ny lapp om att läsa på den andra lappen osv.. Blir bara rörigt med många lappar, haha.
Ska bli så jäkla skönt när de är helg, för nästa vecka kanske är lite mer lugn, eller?

Träffade Jenny förut ett tag idag, det var riktigt trevligt. Vi hade tänkt att plugga lite men blev mest prat och en jäkla mycket skratt. Mycket trevligt...
Har även hunnit med att simma idag, var bara tvungen blev bara 30 min men bättre de än ingenting.
Nu ska jag mumsa i mig min sallad med feeetaost ! Mumma!

Puss


Dagens bild...
Den får man bjuda på, för hon bredvid mig på bilden är bara bäst! Blev bara
så glad efter dagens samtal med henne, haha... Och jag har kommit på en grej nu
det är verkligen hon och Niklas, mer finns inte o säga om det. Märkte det idag! haha=)

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Haha, vaddå jag och Niklas? ;)

Du är ju bättre!<3

2009-05-05 @ 12:06:26
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha underbett! Underbart!

2009-05-05 @ 18:24:42
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0