Valborg, krogenrunda och 18 års party!

Hej!

Nu blir det äntligen ett inlägg, var ett tag sedan men har verkligen inte haft tid. Men ska nu försöka sammanfatta en del och lägga upp lite fina bilder :)
Valborg blev tillbringad med att jobba, sedan iväg hem till Amanda och grilla med annat folk. Sedan blev det att besöka lite andra människor och hälsa på andra nära och kära!
Även om kvällen blev förstörd p.g.a av en person så blev det ändå i helheten bra! Och ett tag till farmor som lyckades liva upp stämmningen i bilen på väg hem, haha!

Fia och Amanda :)
Här är jag, Amanda, Katarina och Fia.
 Några utav oss från valborg... =)

Dagen efter blev det 18 års firande eftersom jag fyllde 18! Det var trevligt kan jag säga, blev ganska mycket folk, vi blev ungefär 30 pers.
Fick mycket fina grejer, det var fint väder, trevligt folk och humöret var på topp - bättre blir det inte.
På kvällen blev det såklart utgång, jag var råtaggad och det var alla andra med! Vi började med att föra hemma hos Joakim, var ungefär 12 st som gick ut. Lyckad kväll! :)
Och Sandra var väldigt skön mot de andra, likaså Jennie till de nya grannarna, haha!


Buddy holly biljettter, fina silversmycken, hink full med cider och annan alkohol, och mina mintudrinkar, så jäkla goda!


Mammas vigsel,förlovningsring, halsband och en annan ring som jag fick, vinflaska som jag fick av Jennie och Kärnä, Lite folk från förfest, sista bilden är på mig, fia och jennie!


Jag, jag med coola cool glajjer, me and braudsen och lite av cidrarna jag fick i present!:)


Denna bild är ganska klockren, så typiskt mig. Någon tar bild på de i soffan och jag vill såklart också vara med! Haha.


Massor av härliga bilder på mig och de bästaste tjejerna!
Fick en väldigt fin present av dessa tjejer, blev väldigt glad, stort tack! <3



Slutligen, sista bilden. Dessa dagar har varit underbara, kvällen igår blev väldigt rolig och lyckad till 110%. Måste helt klart tas om, även om det inte blir på samma sätt eftersom man bara fyller 18 en gång, guldvärt! Och jag var lätt kung i baren.
Lyckades t.o.m jobba idag efter allt igår, men man kan ju inte tacka nej.
Nu ska jag vara lite social mot de andra :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Du är så otroligt bra malin!

I love you! <3

Du måste skicka lite bilder till mig med!

2009-05-02 @ 23:25:56
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: johannah

vad bra att din bra vart suverän! :) vad roligt för det att du fick en sån fin dag :) vi får höras till veckan, saknar du mig, så kolla bara på halsbandet ;) hhihi

puss, jag älskar dig!<3

2009-05-03 @ 13:10:35
URL: http://johannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0