Smärta i örat & Lunch med E.

Aj, aj, aj! Jag vaknade precis i eftermiddagstupplur av en konstig smärta i mitt öra, att det dunkar och känns som att trummhinnan kommer att sprängas. Tänk er hur ni får lock i örat när ni flyger, det är en liknande smärta fast 10ggr värre, det värsta är att det gör ont så fort man sväljer, hickar eller vrider på huvudet och det smärtar ner enda i halsen och fram mot munnen och näsan.
Som sagt vet jag inte vad det är, men blir lite rädd tycker att det känns otäckt med tanke på mina tidigare besvär och denna smärta er någe fruktansvärd.
Har tagit värktablett mot det men har faktiskt svårt att tro att smärtan ska försvinna.

Idag blev det en tur på stan och luncha med Emilia, det var riktigt trevligt. Blev att gå till Rosalis Deli där man blev riktigt proppmätt. Efter vår dejt har jag även växlat lite pengar inför resan som väntar på söndag, fick vänta i kö i drygt 20min, trodde jag skulle bli tokig.

Denna kväll blir nog lugn, hade hoppats på l ite äventyr, haha men det blir att träffa Lisa och vi ska ha det en riktigt mysig kväll. Johanna skulle kanske titta förbi med Kenneth men vet inte ännu hur det blir.
Sitter ute hos pappa för stunden och ska nu äta men blir nog att åka tillbaka till stan ikväll med sista bussen eller något.

M a  l i n


Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Tycker sybd om dig. <3

2009-05-22 @ 22:41:32
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0