Tänder på ciggarettrök och en stor snus under läppen!

Jag blir lite full i skratt, jag vet nog ingen förutom en enda person som tycker att det inte finns något sexigare än när en kille snusar, hur man ser snusen på tänderna när han ler, eller när en kille står och röker och hon får ta del av ciggarettröken, att t.o.m. tycka den kan lukta gott. Speciellt med tanke på att hon själv INTE är rökare eller snusar.  
Denna person som faktiskt går igång på detta är väldigt go, och är den första som jag stött på som verkligen känner detta. Vet när vi satt hos mig och pratade och hon blev helt lyrisk när hon berättade och om hur sexigt det är när han tar fram snusdosan, lägger in en stor lös snus under läppen.

Jag har verkligen inge emot ifall killar röker eller snusar, men inget jag kanske går igång på direkt, men blir lite fascinerad och full i skratt på samma gång hur hon verkligen tänder på detta!
Haha.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0