Tack Lillebror

Nu har jag precis haft en liten flykt med Niklas, tanken var att vi skulle förbi hans chef och prata lite, men blev inte riktigt så.
Annars håller jag på och tvättar och städar, går inge vidare eftersom jag är helt jäkla genomförkyld, blir anfådd och börjar hosta så fort jag gör något, inget kul.
Igår blev det också bestämt att Spanien blir av, fan vad gött! Ska tydligen bo på ett as fint hotell, hoppas också att bilderna är stämmer bra överens med verkligheten.
Tycker min Lillebror är väldigt snäll, nyss lämnade han en påse med mat från Rosalis Deli till mig. För snäll och det är bara för gott! Så nu tar jag mig en paus, kollar på ett avsnitt av Andra avenyn och mumsar Rosalis Deli...!

M

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad kul med spanien, jag vill också åka utomlands!



Och idag bad jag en tjej som går i 9a på lbs hälsa till alla våra gamla lärare, men speciellt åke!

2009-05-19 @ 21:39:30
URL: http://littlemissinteresting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0