Stockholm

Hej!

Nu sitter jag här en liten stund för jag har precis laddat min telefon med lite ny musik! Om ca 10 min så ska vi åka, blir Stockholm och även träffa min man, haha! Kommer hem i morgon igen.

Hann aldrig igår att blogga, men fanns inte så mycket mer att säga mer än att jag var iväg och träffade Fia och Mella, det var trevligt. Sedan var det lite folk här igår och det var oxå trevligt.

Fick höra en as rolig sak, som en viss person hade sagt, det var när Mella och Fia en gång skulle åka taxi, då Fia hade blivit tillsagd hemmifrån, "åk aldrig svart taxi", och senare på kvällen när de väntar på sin taxi så kör det upp en svart bil bredvid dem där det står över hela bilen  "ÖREBRO TAXI", Fia vänder sig till Mella och säger, "jag får inte åka svart taxit, det kan vi inte göra?". Sedan kollar hon in i bilen och säger, "han är svart?". Mella bara, men det är ju en vanlig taxi och till svar från Fia får hon "men den är ju svart?"
HAHAHA...
Så söt :)

Nu ska jag kila, skriver i morgon=)
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0