Stockholm & Brolle !


Oj, Stocholm var guld!
Dagen började med att gå på stan och titta. Köpte mig en svart väska och ett par örhängen. Det var jag värd. Sedan blev det på kvällen att åka till Göta Lejon, där vi skulle titta på musikalen Buddy Holly. Jag älskar verkligen musikaler, dock var denna inte så jätte bra, eller själva handlingen var inte speciell rolig, men inte så mycket att göra åt eftersom den är verklighetsbaserad, däremot var musiken och Brolle (buddy) helt underbart! Det går nog inte att beskriva...
Bra musik plus min man blir väl helt enkelt helt oförståligt?

Efter besöket hos mannen min, blev det först ut på en bar. Där var det trevligt men eftersom vi skulle träffa några andra så ville de att vi skulle komma till Gamla stan, och gå ut där med dem. Vilket vi gjorde, och efter 1 när den krogen stänge (väldigt konstig tid, men det hör inte hit), så skulle vi vidare till en annan krog, vilket också var väldigt roligt.
Jag tyckte att de var skit kul för att på alla ställen vi var på var det åldersgräns 20+, jag behövde inte visa legg en enda gång! Haha, och så det roliga var när vi skulle in på det sista stället, så säger han till två av killarna som var med oss som är runt 22/23 eller något, "ni två måste visa legg, ni andra kan bara gå in". Ojdå, där fick ja gå in som bara är 18 utan att visa legg! Haha

Dagen efter kan jag säga att jag var helt död, inte ens 4 timmars sömn. Blev stan sedan åka hem med tåget, där jag fort som attan fick byta om, göra mig i ordning och åka vidare med Lisa till Hovsta. Där var det trevligt. Vi tog det lugnt med lite vin och martini.  
När jag väl kom hem i natt var jag helt slut och sov som en stock. Känner mig dock idag inte så bra, är så väldigans förkyld och ögonen rinner.. Blä!

Det var min helg, har mycket bilder som skulle kunna färgläggas här, men har inge ork, hehe:P
Men någon enstaka bild kan det bli.


Jag och mor på Göta Lejon innan musikalen börjar med öl i högsta hugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0