Söndag kväll

Oj, vad mätt man kan vara då. Har precis ätit kyckling och sallad, det var gott kan jag säga. Nu sitter jag här och försöker koncentrera mig på en sak, men det går inte som jag vill.
Börjar bli ganska nervös nu ... Jobbigt men det går nog bra! Haha .

Idag har det blivit att jobba, gick bra förutom att mina gäspningar kom med mindre och mindre mellanrum. Efter så åkte jag lastbil med 2 muppar, men det var kul! Blev så full i skratt när de erbjöd sig att hämta mig och där sitter de i lastbilen...

Nu i kväll har jag försökt plugga men har inte kommit något vart. Längtar till helgen... Orkar inte med en skolvecka!
Men ska snart gå och sova så jag orkar med morgondagen, blir nog bäst... Kanske kolla på Sex and the city, för de är bara för bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0