skit på´re.

Usch för denna dag!
Känns så jäkla hopplöst, blir kanske bättre med tiden. Eller?
Aja, har inte gjort så mycket vettigt idag.
Nu sitter jag ialf här, har precis duschat och funderar på att krypa ner under täcket och kanske starta Sex and the city, det är ju för bra!
Blev ganska så missnöjd idag på 3 stora grejer men tur att jag har lille krau i telefonen som kan komma med de där positiva sakerna.

På tal om en annan sak, fick ett sms av halebop idag där det stod "Vi gillar dig, så därför bjuder vi på 3000 gratis sms" och efter ett tag fick jag "du får även 200 gratis Mms" . Någon mer med halebop som fick det? Blev överraskad men glad såklart, fast stod att de redan skulle gå ut i morgon, så får se hur det blir med det. Haha

Skönt med torsdag i morgon, även om jag börjar bli stressad för allt i skolan... Pallar det inte. Sen på fredag blir det att träffa den bästa, plus att kanske träffa hennes ragg.. Mys på det!
Nu ska jag avsluta här ialf.

M a l i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0