Positiva tankar

Nu behöver jag den där kicken, men den har jag inte. Pratade förut med baby i telefonen och blev så jäkla irriterad, haha för hon var så väldigans positiv.
Blev också väldigt irriterad idag på mötet i skolan om Spaninen, vi ska bara få ha med oss handbagage medan lärarna ska få checka in en vanlig resväska plus att de får vara kvar 2 dagar längre än oss. Det hade inte gjort mig något med bara handbagage om det inte var så att man i sådant fall inte får ha med sig, parfym, hårspray, deo, tandkräm (kan jag iof köpa där nere), smink, bodylotion m.m. Förstår ni hur irriterad jag blev?
Förhoppningsvis ska vi lösa det på något sätt men tycker ändå att det är dålig stil, och när jag berättade det för Lisa började hon bara se det positiva med det hela. Hon förstår inte frustationen ;) Haha

Skit väder idag, bara mulet med regn dessutom har jag haft/har huvudvärk, kan dock oxå bero på att jag sover alldeles för lite och inte har tagit igen min sömn ifrån helgen som blev ganska hård, haha . Tidiga mornar och sena kvällar... Men till helgen ska jag försöka sova ut en av dagarna ialf.
Nu blir det att göra lite nytta.

M a l i n

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Det är ju bra att tänka positivt. ;D

2009-05-05 @ 19:14:54
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0