Nytt pass

Jag har ju fixat nyss pass som jag fick för några dagar sedan, med tanke på att vi åker på studiebesök till Spanien på Söndag natt, eftersom vi åker inom skolan tycker de att man ska ha pass osv. Förut när Niklas var här stod han i köket och så hör jag hur någon verkligen börjar gapskratta, nyfiken som jag är går jag till köket och kollar vad han gör, nej men då hade han bara fått tag på mitt nya pass, han skrattade ihjäl sig åt bilden. - Tack! Haha..
Så fin blev den ;)
Nej men seriöst, ser förjävlig ut så förstår att han skrattade, men inte så som han gjorde... Ser ungefär ut som ett polskt luder... Och då har jag inga fördomar, hahah!

Malin


Så varför inte lägga upp enbild på honom när han ungefär ser ut som en...
Haha. Björnfittan är på ialf! :)  (mössan för er som ej förstod)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0