Nu vet jag !


Hello!
Denna dag blev det att gå upp tidigt (jag som planerat att sova ut) för att ringa tillk Op jourmottagningen, fick en tid vil 11:30. Då fick jag reda på vad som egentligen hänt med mitt öra, det var en öroninflammation, igen. Känns inge vidare faktiskt!
Åka till apoteket och hämta ut värktabletter och pencilin, förhoppningsvis lägger sig den värsta smärtan tills i morgon natt när jag ska flyga. Annars kommer det verkligen bli ett helsiki för mig vid start och landning. Aja, nu vet jag ifall vad problemet är. Hehe.

Nu ska jag om ett tag iväg till Max, sedan efter det blir det att träffa Fia och Mona, m.fl.
 Vet bara inte hur jag kommer orka med denna kväll, haha.. Huvdvärk, smärta i örat och väldigt trött. Aja, det märker vi väl:)

M a l i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0