Klaras!

Denna lördag är redan slut men har varit guld ;)
Började med att vara med min käraste Krau, sedan iväg o dra ljud i bilen med Jockis, P3 och mäki. När de tyckte de var klara för dagen åkte jag, p3, jockis och fia ut till landet och käkade lite... Det var trevligt även om man fick ta i med hårdhandsken, tss! Började dricka lite smått där, sedan blev det utgång för mig och fia, vi gick till klaras med Mella och Mona. Mycket trevligt!
På klaras träffade man en massa gamla/nya kompisar, det var lite små kul. Slog vad med en kille där... HAHA!

Efter med världens skoskav var det att bege sig hemmåt, men lämnade Fia vid resecentrum sedan träffade jag T ett tag oxå. Trevligt, trevligt.
Nu har jag precis kommit hem och inser att det bara snart är att sätta sig vid matematik boken och börja plugga, har jag lust? Nej, verkligen inte! Så nu när jag ska gå och sova så stänger jag nog av min telefon för vill INTE att någon ringer och väcker mig i morgon, för att vara "kul" haha.
Godnatt med er.
Delar självklart med mig av kvällens bilder... =)

M a l i n


Träffade Aida, hon var helskön!

Jadu, me och brudarna :)


Haha.. Brudarna. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0