Ingen bra start

Denna dag börjar verkligen inte bra, det kan jag säga. Börjar med i morse att jag vaknade av ett ryck och trodde att jag stängt av mobilen när den ringde, kollar på klockan och inser att jag har försovit mig och har 15 minuter på mig innan bussen går, virrar runt och lyckas dessutom missa bussen, bara att vänta på nästa och komma 10 minuter för sent.
När jag väl kommer till skolan tycker jag att det känns så tomt, kollar på klockan och inser att jag kommit 1 timma och 10 minuter för tidigt, har kollat fel på klockan hela morgonen.
Men det var inte så mycket att göra då, även om det var väldigt irriterande, sätter mig där och börjar plugg/läsa, en timma senare när vi egentligen ska börja så går jag ut och då säger de att lektionen är inställd, då blev jag väldigt sur med tanke på att min nästa lektion skulle börja vid 12:00, går jag in i skolan och där står de även att engelskan var inställd. Fasen vad arg jag blev, suttit och väntat och stressat för ingenting! Fast jag skulle ju ha teckenspråk, men pallade inte att vänta i flera timmar för att ha en lektion där vi skulle ha eget arbete (skulle egentligen ha behövt den tiden och frågat läraren, med tanke på att det är slutprov på onsdag), så jag åkte hem.

Nu satte jag mig precis här och har käkat lite, lyckades naturligvis spilla ketchup över mitt vita linne. Börjar bli riktigt irriterad nu... Dessutom så måste jag plugga teckenspråk inför slutprovet som är på onsdag, o jag har inte ens börjat och så har jag nationella i Matematik B i morgon, jippi!
Det värsta är att dagen inte är slut... Vad blir nästa? Är inte på humör efter allt!

M a l i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0