Hatar teckenspråk

Hellu.
Idag var det Nationella i Matematik B som gällde, fasen vad irriterad jag blev för att det inte gick som jag ville. Men inget att gråta över, det är som det är. Nu sitter jag här och har precis druckit massor av vatten för jag börjar få huvudvärk, hoppas det blir bättre. Jag ska snart börja plugga teckenspråk, åh gud vad kul - not.
Just nu är det de värsta lektionerna som finns, och har slutprov om allt i kursen i morgon och jag har inte ens börjat. Ska börja om några minuter...
Senare ikväll kommer nog Robert hit, äntligen. Han har inte varit här på länge och det är dålig stil med tanke på att han bor här, fast han gör ju vad han vill bättre det än att han knarkar. Haha ;)
Sedan tror jag även att J&S kommer, trevligt blir det!

Skönt med helg snart igen, guldvärd. Fast det jobbiga är att jag kommer inte få träffa min lilla krau föräns på lördag kväll, och har inte träffat henne på lång tid.
Ska väl inte tråka ner med mitt plugg och min saknad?

M a l i n


det får bli en bild på Mårten, för jag gillar den och jag saknar honom. Sen börjar det bli oändligt mycket bilder på mig här, och variation är ju kul! Haha. Bilden dock 3 år gammal nu, men vad gör de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0