Gillar inte detta väder


Hej, hallå!

Usch för detta tråkiga väder, bara regn och så är det kallt. Har idag varit i skolan ialf, haft en irriterande huvudvärk och har små ont i halsen, när jag kom hem hann jag bara lägga mig på sängen så somnade jag. Sitter nu och fryser som en tok med hur mycket kläder som helst, bara feber som fattas eller?
Nicki ligger ju hemma med feber osv.. Känner verkligen ingen lust för att bli sängliggnade.

Annars så, skönt att det är fredag i morgon, desto mindre skönt att jag har nationella prov, Engelska B, läs och hör delen. Fy fasen alltså, det är verkligen inte min starka sida. Vi hade en test övning med hörande idag, jag förstod inte ett skit och skrev ner 1 mening och det var 14 frågor tror jag, kul att lämna in ett tomt häfte i morgon?! Nej, kan bara bli ett stort IG, suck.
Skulle vilja vara ett geni i engelska, vad bra det vore, hehe.

Så nu lite senare funderar jag på att försöka förbereda mig inför morgon dagen, vet inte riktigt hur men på något sätt... Fast har ingen ork så det blir nog ingen större del av min tid. 
Mor ville ha sällskap till Ikea så kanske drar dit ett tag, om jag orkar för just nu mår jag bara skit. Ska nog krypa ner under mitt täcke, igen.

Hur som helst, nu knackar det på dörren ska dra dit och kolla vem det är ! (:

M a l i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0