Fina väder

Ojojoj vilket fint väder det är idag!
Just nu sitter jag ute på altanen med datorn i knät och riktigt njuter utav värmen.
Ewas döttrar är här ute vilket innebär att även det är fullt ös med småbarn, får ingen lugn stund alls.
Förut när jag låg och solade på studsmattan så kom Felix och ville också sola, var på att han la sig på mig... Haha .
Dessutom är det än så länge 22 grader i poolen, inte så jätte varmt men det blir varmare hela tiden. Ska nog ta mig ett dopp...
Var lite små kul, förut när jag satt och hade Edvin i knät så började han trycka sin mun mot mitt bröst och försöke få mjölk, blev lite fel kanske och sedan försökte han dra ner tröjan på mig.. Haha. Där finns det ingen mjölk.

Nu ska jag ut och lägga mig igen.. Kanske lite senare lägger jag upp lite fina sommarbilder, men bara kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0