Film mys med Petterssonss....

Oj, vad denna dag har varit seg. Blev inte mycket till sömn i natt och jag har väldigt svårt att sova länge på förmiddagarna, så vid 8:00 vaknade jag och det gick inte att somna om. Fast blev desto tröttare vid lunch då jag råkade somna i psykologi boken, så mitt "planerande" pluggande idag gick åt skogen, tack till Joakim i alla fall som ringde och väckte mig, vet inte hur länge jag skulle ha sovit annars, hehe.

Nu ikväll har jag varit med mina bröder och dess respektive, det blev filmtittande. Storebror hade varit och köpt två nya filmer, minns inte riktigt vad dem heter, men ingen av dem var väl någon höjdare, tur då att man ialf hade trevligt sällskap! Hehe.
Efter vi tagit i genom oss dessa två filmer så fick jag skjuts av Lillebror. Det var ett tag sen allihopa sågs så det var bara trevligt :)

Nu ska jag försöka sova och försöka komma på en bra anledning till varför jag vill ha en ny skolvecka, det lär bli svårt och jag är inte ett dugg taggad. Ska bli så jäkla skönt om 2-3 veckor...

Jag blir så väldigans irriterad på en speciell person, jag förstår inte vad som är problemet, att man alltid ska behöva göra något för att det ska bli bråk och dra ner mig i dem fast det inte ens handlar om mig? Varför är det så svårt att acceptera att det är min ... och det kommer det alltid att vara. Blir också mer arg när hon säger att hon tycker om mig "sååå" mycket, så drygt och falskt.
Var förresten läsarrekord på bloggen idag.

Puss och godnatt med er,




M a l i n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0