En av de hemligaste hemligheterna?

Denna dag har varit låg men blev glad när jag fick träffa E, var ett tag sedan. Men därför lågheten kryper fram har flera faktorer, var på att en del av er tror er veta, men den orsaken är helt fel. Hur som helst, det har blivit skola, ganska onödig dag förutom att jag fick reda på mitt slutbetyg i matematik B, jag är kung! Mer behöver jag inte säga, haha!

Senare blev det iväg en lite truddelut med mamma, för en gång lyckades vi halvdannt... Träffade Sakke, som vi började prata med var verkligen evigheter man träffade honom. På tal om det, Sakarias, ett väldigt fint namn, me like!
Hon och jag började prata och på något sett råkade jag berätta en grej för min egen mor, något som man kanske inte berättar för mödrar, självklart kom en frustation och då fick jag även reda på att hon själv gjort/känt/velat exakt samma sak. Ojdå!
Och hon har aldrig berättat för att hon tyckte inte det skulle sluta bra då?! Kan ändå inte rå för det... Hehe.

Nu är det långledigt, men på fredag blir det jobb för mig, ett kort pass men helt okej. På söndag smäller det! Om någon timma ska jag ut till landet och hälsa på farsgubben som man inte sett på evigheter, har inte träffat honom sedan jag fyllde år och det var 20 dagar sedan.
Fast egentligen har jag bara lust med en enda grej just nu, och det är inte det jag ska göra...

M a l i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0